2007-12-10 Måndag

För några veckor sen när snön låg vit sa jag till min sambo; fanken det här har verkligen varit en drömhöst med lite halka och regn. Idag säger jag bara; jo, tjena! Igårkväll var det -4grader och imorse när vi skulle ut så hade det kommit underkylt regn med vad det innebär... Nu regnar det lite så där lagomt skvättigt... SUCK!

Idag har det verkligen varit vilodag för Qurre. Mitt på dagen var vi ute och gick en timmes promenad. Känns bra att få röra lite grann på honom när det varit tre ganska intensiva träningsdagar på rak. Känner mig otroligt inspirerad av boken "Friskvård för din hund". Så nu är det andra takter som gäller! En trasig hund är inte roligt, så det gäller att göra vad man kan.

Ikväll tror jag till och med jag ska försöka mig på att ge honom lite massage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0