2007-08-22 Onsdag

Ikväll var vi ute med Sussie på Öhn och tränade lydnad. Eftersom Qurre inte är riktigt fräsch i frambenet än, så blev det kontaktträning, positionsträning och även lite linförighet. Han håller verkligen kontakten nu. Matte är stolt! Men han tyckte att det var svårt att redan från början sitta och koncentrera sig. Jag brukar ju alltid värma upp med några inkallningar för att den värsta överskottsenergin ska försvinna. Men jag tycker han fixade det fint. Lite gnällig och så var han men inget vi för till protokollet. Jag vet ju varför. Vi avslutade med att Sussie fick ge oss metallapporten och sen körde vi håll fastträning. Lite krafs med ena frambenet. Men han förstår absolut vad det handlar om.

Så kul det var att komma ut och träna lite. Jag har saknat det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0