2007-08-16 Torsdag

I regnet slöt vi upp med Åsa och Millis för att spåra.

Att jag hade dåligt lokalsinne det visste jag. Men att det var så dåligt var en nyhet... Jag hade tänkt lägga apporter ganska tätt och prova varva med vinklar mellan apporterna och avsluta med att gå ner i ett sandtag. Sandtaget det bara försvann och jag kom ut nån helt annanstans. Ja ja det blev att vinkla in igen mot sandtaget och inte så mycket att göra åt.

När vi kom ut på spåret kände jag att något inte stämde. Qurre var mer ägande om apporterna än han varit på länge. Först trodde jag att han var trött för då kan köra den varianten. Efter spåret gick vi en sväng och jag kände fortfarande att det var något som inte var som det skulle, men jag såg fortfarande ingenting. Sen kom det en nerförsbacke och där började han halta riktigt mycket. Förmodligen sträckte han sig i leken vid nån av apporterna. Dyngsura i regnet for vi hem, slöade i soffan och tyckte lite synd om oss själva....  : ))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0